Handikappad får nytt liv

Tappade all ridlust när snön kom för ca 5 veckor sedan. Så jävla dumt att lägga ner ridningen helt precis när han började bli så fin på alla fronter, men det fanns verkligen Ingen lust och jag kännde verkligen inte för att bara skritta runt och snubbla i skogen. Så jag ställde av honom helt, nu har jag betalt in för ridhuset så nu blir det fart på fläsket igen! Måste få ut vaccinationsgubben och grundvaccinera om... OCH fråga om maskmedel. 
 
Jag har ridit några enstaka gånger och longerat men inte mer än så, ångrar sjukt mycket att jag inte kämpade ändå för nu måste jag börja om.. IGEN!! Nu har han turligtvis grunden kvar, behöver inte banta fanskapet men han är stel som en buss och tar sikte rakt fram så fort det går med huvudet bland molnen. 
 
Jag insåg nu att denna text blev otroligt dåligt skriven så jag avslitar här. Slutsaten är iallafall att jag är sjukt taggad men på samma gång arg för att jag måste börja om.

Tacka vet jag ridhuset!!

Kommentarer
Postat av: Annica Jaktlund

Med lite flyt har du en häst som vilat i form ;) Tänkt igenom saker under tiden han vilat och sen har ni helt plötsligt tagit ett steg längre.

2013-02-26 @ 12:52:19
URL: http://annicajaktlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0