Nu, skiter jag i koderna

Jag får fixa på det senare.
Jag börjar rakt av.
Idag ska jag och Lisa förbi granngården och Dahrve för att plocka upp lite småfix. Jag ska köpa kraftfoder, saltsten och en foderhink, sen åker det väl med lite annat också om jag känner mig själv. 
Cyklar till stallet senare ikväll och då ska han få massage och sen ska vi bara sktitta ut. 
Imorgon har jag morgonfodring, smått opepp. Men då får jag tid att frisera Pålle på förmiddagen och rida ut på eftermiddagen så något possitivt kom det ju ur det också. Det ser ut som att en blind har fixat hans man, det blev så eftersom jag aldrig fullföljde senaste frisseringen och tyckte att det inte gjorde så mycket eftersom det typ bara var jag som såg honom, men nu ser det förjävligt ut! Folk i stallet ska inte behöva lida av den synen hehehehhe. 

Nänu säger jag hejsålänge - för Lisa kommer om 10minuter och jag är inte ens halvklar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0