Trött som.. BLÄH

Helgens stallhelg fick mig helt klart att halft avlida. Sömnproblem på det och allt kändes TOPPEN!
Idag är det superfint väder här och jag känner att jag borde ta till vara på det, men jag är för jävla trött.
Jag vet att det blir bättre så fort jag satt mig på cykeln men jag är fortfarande mentalt i sängen och där vill jag stanna ett tag till, om inte hela dagen!
 
Får flytta in i Nya stallet när jag vill också. Mitt i månaden. Fan vad konstigt det känns att bara lämna alla i gamla stallet i sticket. Jag känner ändå att Julius borde få komma in i box nu så fort som möjligt. Han kan iallafall få stå ute i natt också eftersom det fina vädret verkar hålla i sig, så får jag se ifall jag kan fixa till boxen imorgon och så, så att jag kan flytta in vilken dag som helst när vi kommit överrens om fodringar, hagar osv.
 

Kommentarer
Postat av: Annica Jaktlund

Tack! Din var inte illa han heller! Jättefin! Hur gammal är han?

Svar: Han tackar så hemskt mycket ;)Han börjar gå mot sitt artonde år
None None

2012-11-12 @ 13:24:01
URL: http://annicajaktlund.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0