Tråkiga vardag

ingenting händer. De senaste dagarna har jag bara tagit mig till stallet och gjort mat samt pysslat lite med pållen. Finns inte mycket inspiration när man inte kan rida över huvudtaget. Men imorgon är det stora dagen D, Julius får fina hovar och då är vi back on track igen. 

Jag har återligen mogondagens morgonfodring och jag hoppas på fint väder! Är det samma skit som idag så blir jag riktigt otaggad. Har en miljard saker att uträtt imorgon och funderar på att faktiskt skjuta upp mitt lunchmöte med skolan. Jag pallar bara inte dra runt hela stan på cykel och dra fram och tillbaka till stallet hela dagen. Är vädret skit så lär jag verkligen inte gå på något möte

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0