Tävling 9 december

Ungdomssektionen på klubben ska anordna en dressyrtävling den 9 december och jag tycker att det verkar som ett ypperligt tillfälle att ta våran debut på. Känns som att det är bättre att göra bort sig på en liten oskylldig blåbärsdressyr bland småungar på ridskoleponnysarna än att göra bort sig på en Lokal/regional dressyrtävling.
Jag kan anmäla mig och känns det inte rätt så kan jag ju alltid stryka mig. Att vara sin egen kritiker är kanske bra i vissa fall, men jag kan vara extrem. Jag vill ju stå på den säkra sidan och skrapa in 70%+ på våran första LC. Det är absolut inte omöjligt, men kanske lite överdrivet. Jag borde släppa på kontrollen lite och låta det komma som det kommer, rida i varje steg istället för tio steg framför. 
 
Nu måste jag ragga ihop kavaj och vita ridbyxor, det ska nog inte vara allt för svårt ;)
Detta ska bli intressant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0