Skitdag

Fan vad det regnade och haglade i morse, och såklart gjorde det, när jag cyklade hem.. Frös som en hund och väl hemma la jag mig i sängen och sov ett par timmar till, det tyckte jag att jag var värd!
Hovslagaren fick förhinder idag så inga nya skor.. ARRGHH. Aja, det blir inom de närmaste dagarna nu och jag behöver inte vara i stallet när han skor heller så han tar in och ut Julius. SKÖNT! 

Julius börjar bli rätt rastlös nu, även fast han går ute dygnet runt så vill han gärna komma ut på ridturer nu. Imorrn kommer i vilket fall tandrasparen så det blir bukt på hästens tänder, som jag inte kollat en endaste gång under dessa tre åren jag ägt honom. Pinsamt, men det har ju inte behövts, av vad jag har märkt - men förhoppningsvis så blir det en helt sjukt possitiv förändring ;) haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0