New In

Det var på tiden att jag unnade mig något fint själv (säger hon som har kamerautrustning för över 50k)
Men jag har aldrig haft någon riktigt flashig mobil, in fact så har jag bara ägt en ny mobil i hela mitt liv och det var min första riktiga, annars har jag fått/låna gamla mobiler av kompisar och av broshan. Så nu är det min tur att vara med i gänget!
 Hade tänkt att köpa en riktigt snygg nyårsklänning men det blir inte av nu! Jag kan vara snygg utan någon dyr klänning ;)
Den är på väg hem till mig nu,
jag fattar inte hur jag kan ha stått ut med gamla sega, halvtrasiga mobiler i hela mitt gångna liv

Kommentarer
Postat av: ?

du behöver ingen dyr klänning för att bli snygg, det är du redan

2012-11-26 @ 18:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0