Kamera, fotografera.. filma?

Tittade på sån där vackra hästfilmer på tuben och fick filmkameraabstinens. Har ju två systemkameror men inte fan har någon av dem filmfunktion, var intresserad av att köpa den nya Nikon D800an som filmar i full HD men jag köpte en Nikon D700 istället pga goda skäl. Men nu jävlar är jag ute efter en begagnad billigare typ av SRL-kamera att kunna filma med. Typ en D3100, D5100 eller en D90. Tänk att filma med mitt 50mm 1.8, beautiful **,
Har annonserat ut om en begagnad kamera av den typen men det är ingen som verkar vara sugna på att sälja till mig.



Jag vill OCKSÅÅÅ!
Skaffa sony Vegas och lägga på massa snygga hipster-filter och skriva snygga texter med en sentimental låt. 



Ja, bilder kan man ju fotografera rätt skapligt iallafall...
Edit: Här skulle man styla med stora bilder, så fick dom inte plats.. kul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0