FY ESKADRON!

Whyy god? Vem använder schabrak som ser ut så här? Designen är väl snygg men jag verkligen totalhatar detta plastmaterial och det finns ju överallt! På jackor, täcken, luvor, västar.. Snart kommer det väl fastna på¨ridbyxorna också. Eskadron som gör så snygga kollektioner - men denna "Next Generation" är ingenting jag skulle gå och köpa. När jag tittar på den så undrar jag bara vad fan dom tänkt med.
 

Alltså, det här måste vara det fulaste jag sett. Det rosa sticker ju bara i ögonen. Och det blå/gröna?
NEIN NEIN NEIN NEIN!


 
 
Dock så är fleecetäckena ganska läckra, speciellt detta. Im in looöööve
___________________________________________________________

Annars måste jag hissa
The classic collection 
Där satte ni den Eskadron!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0