Dåligt samvete

Hinner inte rida ut! Julius har fått stå två dagar nu bara för jag inte hunnit rida ut innan det blivit kolsvart och jag har ingen som helst lust att traggla på banan Igen! Men idag måste jag rida och det får tråkigt nog bli på banan igen.. Jag är inte klar hos läkaren förrens 3 och nu ska jag iväg och PT-gymma. Jag ska lägga ut travbommar och eventuellt ett litet hinder idag för omväxlingens skull. Har inte hoppat på evigheter och gillar egentligen inte att hoppa alls på Julius för att han är så tung men jag måste göra något så han inte blir uttråkad.

Jag får mysluffa i skogen i helgen, har btw världens hemskaste fodringar. Lördag kväll och söndag morgon. Taggad ;)

Kommentarer
Postat av: beciell

Vill du väldigt enkelt göra en tjej glad så här inpå julen? :) BARA tryck på denna länken, så har du röstat på mitt bidrag (The world of beciell) ALLT du behöver göra är att trycka, sen är det klart, tack så mycket http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=22 GOD JUL! (det är en tävling med CDON.com)

2012-12-21 @ 23:32:08
URL: http://cdon.bloggportalen.se/vote?option=

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0