Allt på en gång!

Nu ska hästfan grundvaccineras mot hästinfluensa igen. Insåg att det gått över 386 dagar mellan två vaccinationer så det är väl bara att knata iväg till Kliniken och köra om skiten. Men, Julius ska ändå vaccineras i December så det får bli hans A-spruta och sen får jag glatt gå tillbaka 4-6veckor senare och spruta honom igen för B-sprutan. Det är ändå inte jag som betalar för vaccinationen så jag kan skratta mig lycklig. Fast jag lär väl få betala en spruta antar jag.. Min pappa är inte speciellt givmild. Men våran Vet är riktigt billig så det är inte så att det blir någon större förlust i plånboken.

 

Kommentarer
Postat av: Retard Riders- Martina

Skönt med en billig vet, vår är svindyr :(

Svar: Ja, när en A2 vaccinering kostar 200kr så klagar man inte :)
None None

2012-11-08 @ 11:07:44
URL: http://retardriders.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0